duminică, 20 octombrie 2013

FRIPTURA DE VITA CU SOS



Ingrediente: 1 buc antricot de vita
                  sare
                  5 catei de usturoi
                  3 foi  de dafin
                  cimbru
                  busuioc
                  3 linguri ulei
                  ½ cana vin de preferat rosu
                  1 cana apa
                  3 linguri pasta de tomate
Mod de preparare:
  1. Se taie antricotul felii de un deget grosime. Se spala bine, se sareaza si se lasa sa se aeriseasca 10 minute.Eu nu am batut carnea si totusi a iesit foarte frageda friptura.
  2. Intr-o cratita incapatoare se pun cateva linguri de ulei, ½ cana vin, de preferat rosu, fragezeste carnea mai bine si ii da o culoare frumoasa sosului, eu nu am avut si am pus vin alb, si o cana cu apa.
  3. Se adauga cateii de usturoi, foile de dafin, cateva fire de cimbru si busuioc.
  4. Se adauga feliile de antricot, deasupra se pun 3 linguri de pasta de rosii (va iesi un sos delicios), daca este necesar se mai completeaza cu apa, sa fie acoperit.
  5. Se acopera cratita si se da la cuptor la foc mediu, cam 2 ore. Trebuie lasata carnea sa fiarba bine,acoperit, pana scade zeama, apoi se mai lasa cratita 5 min descoperita.Iar, dupa ce opriti focul se mai lasa 10 min sa se odihneasca, se intrepatrund bine aromele.
Se poate servi alaturi de cartofi natur, piure, legume sote sau orice alta garnitura preferati.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu