miercuri, 16 octombrie 2013

Permiteti-mi sa ma prezint:

Buna ziua!
Pentru inceput as dori sa imi fac o scurta prezentare din ceea ce sunt, sau ce cred ca sunt pentru a ma cunoaste mai bine, cu toate ca niciodata nu mi-a fost la indemana de a ma autocaracteriza.
 Numele meu este Irina Mitrea. Sunt o mamica de 24 ani, am terminat facultatea in 2011, am un job care imi ofera siguranta zilei de maine (sa vedem ce-o fi poimaine).
Sunt o persoana greu de inteles, am o fire complicata: ma supar repede, explodez si tot la fel de repede imi revine zambetul pe buze. Sterg rapid supararile, de multe ori nici nu-mi amintesc cauza lor. Sunt putine persoane care ma cunosc cu adevarat, de fapt, nici sotul meu nu cred ca m-a descoperit complet.
Imi iubesc familia! Am un sot loial si iubitor si impreuna avem o minunatie de fetita de 2 anisori care ne face viata si mai frumoasa. 

Iubesc marea, nu ma satur niciodata de ea. Ador natura, fiecare anotimp are farmecul sau, imi trezeste trairi intense, nu sunt hotarata pe care il astept mai mult. Apreciez oamenii sinceri, cu bun simt, care nu se grabesc sa judece. Urasc sa mi se impuna cum si in ce fel sa traiesc sau cum sa actionez in anumite situatii.
Si…ador sa mananc!!!
Pasiunea de a gati cred ca mi s-a transmis ereditar, bunica si mama mea fiind bucatarese desavarsite. Cu toate ca pana la varsta de 17 ani nici nu ma lasau sa-mi fac un ou ochi singura. Mereu ma alungau din bucatarie si-mi ziceau: “Lasa ca ai timp sa inveti dupa ce te mariti!”…si, cam asa a si fost.
Mama sotului meu este si dansa o buna gospodina, iar sotul meu are un simt foarte critic al gustului si aspectului felurilor de mancare. Dupa ce m-am cunoscut cu sotul meu, am inceput incet, incet sa gatesc, sa-i fac cate o surpriza culinara, care mai iesea si super delicioasa…si uite asa, s-a nascut pasiunea.
 Abecedarul meu culinar a fost “Cartea de bucate Sanda Marin”, primita de la bunica mea (Dumnezeu s-o odihneasca in pace!). O carte veche, cu paginile ingalbenite de timp si uzura. O carte cu retete romanesti de la a la z, care te invata tot ce trebuie sa stii in bucatarie.
Imi place bucataria romaneasca, frantuzeasca si italiana. Daca vine vorba de retete exotice ma aventurez cate putin, incercand sa nu ies foarte mult din tiparul obisnuit.
Ideea de a face acest blog mi-a venit din bucuria de a impartasi retetele pe care le fac cu ceilalti “mancaciosi”, de a experimenta retete noi, de a mai prinde cate un secret.
Fiica mea, Iustina, are drept de autor asupra titlului “Yamy mami!”, aceasta este vorba ei de fiecare data cand ii place o mancare.
Voi incerca sa postez de fiecare data cand gatesc, cu explicatii si poze, diferite feluri de mancare: de la aperitive, ciorbe, feluri principale si deserturi, pana la retete de post, festive sau pentru copii, atat traditionale cat si moderne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu