vineri, 18 octombrie 2013

CIULAMA DE RASOL



Ingrediente: 1 rasol de porc 
                  1,5 l apa
                  1 morcov
                  1 radacina patrunjel
                  1 ceapa
                  2 linguri faina
                  2 linguri smantana
                  1 catel de usturoi
                  patrunjel verde
                  sare
Mod de preparare:
  1. Se spala rasolul bine si se pune la fiert in apa rece cu sare. Se lasa sa dea cateva clocote. Se tine la foc mediu.
  2. Dupa ce se ia spuma de 2-3 ori, se adauga morcovul, patrunjelul si ceapa, intregi, se da focul la minim si se lasa sa fiarba cam 1 ora – 1 ora si jumatate.
  3. Cand a fiert se ia oala de pe foc. Rasolul se scoate pe o farfurie, se scoate carnea de pe os si se taie cubulete. 
  4. Se scoate si zarzavatul, eu am pastrat morcovul si l-am taiat bastonase de 2-3 cm lungime.
  5. Zeama se strecoara. Faina se freaca cu smantana si se adauga treptat in zeama. 
  6. Se pune zeama din nou pe foc, se adauga catelul de usturoi intreg, se amesteca continuu sa nu se prinda. Se adauga apoi si carnea si morcovul si se mai lasa sa dea un clocot.
  7. Se ia ciulamaua de pe foc si se adauga patrunjel tocat, eu nu am mai avut verde si am pus cateva fire uscat, nu se acopera.



Va doresc pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu